sábado, 2 de maio de 2009

Adorei este filme, para os que me visitam, espero que gostem também.




Video 1: Something Inside


( I believe we all have one true love
Somewhere in this world. I believe
For every door, that's closing
For every heartbreak
There's hope for something new )

( Eu acredito que todos temos um verdadeiro amor.
Algures neste mundo. Eu acredito
Que para cada porta, há um encerramento.
Que para coração partido, há a esperança por algo novo. )


( I wish to found the closest
thing to heaven with you.
Next to you, I want to found the deepest love
I knew, =)
Smile for me! for us... )

( Espero encontrar a coisa mais próxima do paraíso contigo.
Junto a ti, quero o amor mais profundo que conheço.
Sorrir por mim! por nós... )

Video 2: This Time

Video 3: August Rhapsody


1 comentário:

Mr Lee disse...

Wow,so cool!Wonderful blog.Coming to your blog We are very pleased to.
Nice to meet you.We upload something about the works to the blog.
We invite you to our blog.Look forward to your visit.Happy every day!

http://china-cutter.blogspot.com/